tisdag 18 april 2017

Supertrött.

Firade Micke i går som fyllde år. Tommy och Svärisarna kom förbi.
Vi hade gjort en smörgåstårta, som blev både god och fin, men jag min klant glömde såklart fota den innan vi högg in på den.

Kolla vilken supersöt liten tomat, lite större än gröna ärtor.
 Tror dom heter Tomberries.

När gästerna hade åkt hem tog vi en middagslur på nån timme, sen la vi oss igen före 20:00, och idag har jag vilat från ca 8-11:30.

Har träffat mer folk än vanligt senaste dagarna och det märks för jag blir totalt slut i skallen. Ska kontakta min läkare imorgon och höra om det kanske är idé att återuppta lite rehabövningar där, som "hjärngympa" osv.
 Detta är så drygt. Och jag blir skapligt frustrerad när jag mår så här.
Jäkla knäppskalle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨