torsdag 6 april 2017

Redan Torsdag.

Vad fort veckorna går tycker jag. Skönt det, då blir det snart sommar.

I går morse efter jag hade vilat grejade jag lite här hemma med det vanliga som plock och sånt. Satte också igång en maskin med tvätt. Det var bara det att jag glömde hänga upp den. Men snabbt gjort att skölja den igen och hänga upp.

Nu har jag bäddat ner mig och ska försöka vila nåt tag, sen ska jag packa paket som ska skickas och fundera ut nån middag. Ibland finns verkligen inga idéer.

Det verkar krångla att lägga bilder i inlägg när man bloggar via mobilen. Vet inte vad det kan bero på och just nu orkar jag inte fundera på det för nu känner jag hur ögonen går i kors.

2 kommentarer:

  1. Jag hatar att det inte går att blogga från appen! Har hoppats jättelänge att den skall uppdateras och bli bättre men det verkar inte hända någonting..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu kom bilden med ser jag, men oftast funkar det inte. Har du testat att av och ominstallera appen?

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨