måndag 24 april 2017

Djävulens myror.

Har sovit riktigt dåligt i natt så nu har jag bäddat ner mig och ska försöka vila.
Men jag måste bara berätta en kul grej.

I natt puttade jag vill Micke som jag ofta gör när han snarkar för mycket, och han brukar bara mumla lite innan han vänder sig om och somnar om och slutar snarka.(ett tag i alla fall).

Men i natt efter jag hade puttat på honom så kände jag hur han petade till mig med fingret ganska hårt i sidan, och jag frågade vad det är.
Då kom det ur honom:
"Lyssna noga nu! Det finns myror som djävulen äger och dom kommer han snart att skicka hit, så tänk på det du!"

Alltså jag bröt ihop och undrade vad han snackade om, men han sov så djupt, så jag fick inge svar.
Ha ha, han drömde väl kanske att han skulle skrämma mig med nåt när jag brukar putta på honom.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, fy fan, haha. Och så hade han en helt annorlunda röst när han sa det också :D

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨