lördag 18 mars 2017

Gardinlängder från Wish

I torsdags kom ett paket från Wish med gardinlängder jag beställt.
Beställde 3 längder av den gröna färgen 9 + 9 kr/ st.
Jag skulle inte ha dom som gardiner utan har tänkt ha nåt tunt tyg på balkongen mot balkongräcket så det blir mer ombonat och "trädgårdsaktigt" än plåten som är.
Det var otroligt tunt, så det kommer inte funka som jag har tänkt mig.
Men färgen är så himla härlig (väldigt svårt att få en bild som stämmer)

Har testat att vika det dubbelt flera gånger, men det kommer ändå inte dölja den fula plåten. Så jag får leta vidare.

Har ju i och för sig en hel del vita gardinlängder liggande så jag funderar på att beställa textilfärg och färga i maskin, men vågar man det? Blir inte maskinen färgad och släpper på kläder sen?

Vi väntar in massor med paket från wish och det är så kul för jag hinner ju glömma vad vi beställt. Jag går aldrig in och kollar orderhistoriken för det är ju lite kul att bli överraskad.

Ska visa i ett annat inlägg skor och väska jag är sugen på att beställa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨