torsdag 9 mars 2017

Äntligen!

Fy sjutton vad hemsk senaste tiden varit. Men vet ni? Nu kan jag slappna av igen och se framåt och jag är så jävla glad!!

Fick nyss ett samtal som fick glädjetårar att spruta (efter vi lagt på, för det är oartigt att snorböla i örat på nån).
Äntligen kan jag följa den vita pilen och det känns så himla bra.

Och jag har saknat att blogga. Har verkligen inte haft nåt positivt att skriva om så det har känns meningslöst.
Men nu  är jag back on track igen.😎
Måste smälta detta lite bara.

Helt underbart vilken positiv energi som sköljer över mig nu.
Jag tror fasen jag ska fira med att ta en svängom med dammsugaren  😃😃😃

7 kommentarer:

  1. Nej men vad spännande!! Skönt att du mår bättre :)

    Saknar verkligen dina inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns kanon. Du vet vad det handlar om. Och nu har det liksom löst sig :)

      Radera
  2. Jag som inte vet vad det handlar om är i alla fall glad för din skull!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Amie <3 Jag ska äntligen få mina tänder fixade :)

      Radera
  3. Okej, vilken lycka, så skönt för dig! Så glad jag blir för din skull!

    SvaraRadera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨