tisdag 20 december 2016

Bra produkter från Lidl - Cien

Tänkte tipsa om ett par produkter från Lidl som jag tycker är bra och väldigt prisvärda.
Ansiktsvatten.
 Den rosa som är närande har jag använt längst och den gillar jag väldigt mycket. Huden känns uppiggad och fräsch efter den.Den är alkoholfri.
Den blå som är uppfriskande har jag använt några gånger, men den innehåller alkohol, vilket torkar ut min hud så den använder jag inte längre. Men jag ser ju att det minskar i flaskan så nån i hushållet gillar den 😃
Minns inte nu, men har för mig dom kostar typ 20-30 kr

Doseringen eller vad man säger gillar jag. Man behöver bara snäppa upp locket och ta en bomulls-pad och trycka så fuktas den. Smidigt och bra.


Vi ska iväg senare idag och handla, så jag ska botanisera lite mer vad som finns av detta märke Cien.

4 kommentarer:

  1. Jag har bara testat deras ansiktskräm och handkräm och dom är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom brukar få väldigt bra betyg när det görs tester och jämförs med andra dyra märken. Det är skoj.

      Radera
  2. Alltså älskar bara Lidls produkter, inte bara smink produkter utan allt! Dom har världens skönaste thermoleggings samt imitation av jeans leggings.

    Och i ska inte prata om matvaror och godis ^^ nämnde jag deras värmekuddar ocks ;)

    Haha toppen bra butik iaf =)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är riktigt skoj att handla där, speciellt gillar jag deras olika veckor på mat dom brukar ha. Kul att testa lite nytt.
      Kram :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨